BORANG SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN MDSB

Pihak Majlis Daerah Sabak Bernam sedang membuat soal selidik mengenai kepuasan pelanggan ketika berurusan dengan pihak Majlis Daerah Sabak Bernam.

Sehubungan dengan itu, pihak kami mohon kerjasama tuan/puan bagi mengisi skala tentang perkhidmatan, persekitaran dan pencapaian MDSB.

Segala input daripada tuan/puan amat kami hargai. Terima kasih. Sila Klik pautan ini untuk menjawab soal selidik:

Penafian : Majlis Daerah Sabak Bernam tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.

Paparan Tebaik : Paparan Terbaik Menggunakan Versi Terkini Pelayar Microsoft Edge / Mozilla Firefox / Google Chrome Ke Atas Dengan Resolusi 1366 x 768

Majlis Daerah Sabak Bernam

MyGov Portal Amiro Technology Sdn Bhd

I-TEGUR

Dasar Privasi

LAPORAN KES DENGGI EPID 2015